Stěhování nemusí být noční můra – stačí špetka plánování a naše dobré tipy!

Přemístit jednu domácnost do nových prostor není žádná legrace. Populární přísloví dokonce tvrdí, že je lepší třikrát vyhořet než se jednou stěhovat. Ale s našimi chytrými radami můžete bez obav hodit všechny hororové scénáře za hlavu, a začít se těšit na nové bydlení.

S plánováním začněte včas

Cesta za novým bydlením by měla začít na papíře. Vyhraďte si jedno odpoledne a sepište všechny údaje, které se týkají starého a nového bydlení. Postupujte systematicky:

  • Určete pořadí pokojů – pokud je ložnice nejvzdálenější místnosti nového bytu, zcela jistě by se postele a další nezbytné vybavení nemělo nacházet na stěhovacím autě až u kabiny.
  • Proveďte přibližný náčrt rozmístění nábytku v novém bytě.

Jestliže chcete využít služeb stěhovací firmy, ptejte se po volném termínu alespoň měsíc předem. Zvláště stěhování Praha bývá v tomto ohledu velmi vytížené. Nechávat vše na poslední chvíli tedy rozhodně nedoporučujeme.

Pytlů a krabic není nikdy dost

Přibližně týden až dva před samotným stěhováním se začněte shánět po velkých krabicích, pytlích či taškách. Hodit se bude i potravinová folie nebo balicí papír. Lepší stěhovací společnosti vám většinu těchto pomůcek zapůjčí a budou mít i něco do rezervy pro strýčka příhodu.

Zajímavý článek:  Člověk se nemusí ze stěhování zbláznit

Křehké a těžké? Označte to!

Usnadněte situaci sobě i stěhovacímu týmu a při balení viditelně označte krabice s velmi těžkým případně křehkým obsahem. Přehledné značky usnadní logistiku a nestane se vám, že na sváteční porcelán po babičce uložíte krabici s obsahem knihovny.

Stěhování firmy aneb čas jsou peníze

Při stěhování firem platí přibližně stejná pravidla. Ale zatímco domácnosti by měly začít balit alespoň týden předem, v běžném provozu si takové zdržení obvykle nemůžete dovolit. Svět stěhování s.r.o. naplánuje vše tak, aby byl běžný chod firmy narušen co nejméně, a vše se poté rychle vrátí do starých kolejí. Budete překvapeni, v jak krátkém čase se vše může odehrát. A vaši zákazníci vůbec nemusí poznat, k jak radikálnímu kroku jste se odhodlali.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.